Reklamacje i zwroty

ZWROTY


Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość,
ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Klient dokonuje zwrotu towaru na własny koszt, czyli płaci za odesłanie towaru do InBike.pl
Forma wyboru dostawcy jest dowolna.
Klient powinien zadbać o odpowiednie opakowanie tak, aby wysyłany towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

InBike.pl zwróci Klientowi wartość towaru oraz koszty wysyłki, jakie Klient poniósł, płacąc za zamówienie.
Oznacza to, że koszt wysyłki towaru do Klienta pokrywa InBike.pl

Koszt towaru + koszt wysyłki zostanie zwrócony Klientowi na konto (po odesłaniu nieużywanego, nieuszkodzonego towaru wraz z "formularzem zwrotu towaru".

Koszt zwrotu towaru pokrywa Klient.

Instrukcja zwrotu towaru:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów,
w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów
w drodze jednoznacznego oświadczenia.

 

Instrukcja zwrotu


Wypełnij formularz zwrotu  zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na adres sklep@inbike.pl lub prześlij jednoznaczne oświadczenie
(np. poprzez przesłanie na adres sklep@inbike.pl maila) z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić.
 
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia
od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić
towar wysyłkowo na adres sklepu internetowego.
Towar należy zwrócić przesyłając go wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów na niżej podany adres:
Ixodes Sp. z o.o.
SKLEP INTERNETOWY InBike.pl
ul. Fieldorfa 10 lok. 305
03-984 Warszawa

Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu (faktura) oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Znacznie ułatwi to proces zwrotu produktu.    

W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności,
jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożą Państwo inną dyspozycję.
W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.


REKLAMACJE


W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji następuje poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego inbike.pl

Wypełniony formularz bądź też oświadczenie o składanej reklamacji prosimy o wydrukowanie i podpisanie.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: sklep@inbike.pl

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:

Ixodes Sp. z o.o.
SKLEP INTERNETOWY InBike
ul. Fieldorfa 10 lok. 305
03-984 Warszawa


Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów.
O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów,
m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji
lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym
(wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223).
Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej
dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe